Posts on Twitter:

Please read and support! on The Romance of Mystery: A Love To Hide By: Quinzel Characers: (former member) and OC Link:




[ ON ] The Romance of Mystery: A Love To Hide Synopsis: confessed something about his personal life. He has a lover. Meanwhile, a week after the news, Nari met the people who became part of her life .Someone offered her for deal and she accepted it.



Show this thread




























Every Choice is an Investment. HOW ARE YOU INVESTING? --> Ease into a Choice Life! Choose one, simple investment TODAY, and see how it impacts your NEW STORY! Join the Choice Revolution!
















: Doctor who treated the patietents of died because of the virus in .







Lve in fear, violence & hate or step into the to create a better world. Read




The requires new mythologies. The 1st book of Ari Ara awaits you.



Posts on Tumblr:

Becoming Hell’s Prince Prologue

Burials Usually Feel Like This For Me.

The atmosphere was depressing.

People filled the church in a sea of black, with majority of them crying, while others just stared at the coffin.

I was there at the front row, my mom on my left and my dad on my right.

I was hollow. I wasn’t feeling anything.

Except for one thing, though I didn’t want to notice it. I knew its name, but I cannot allow myself to acknowledge it 

Will not allow myself to acknowledge it.

Why?

Because I don’t like it.

“Xhao - Yun,” My dad called out softly, barely above a whisper, as if he was afraid that whatever he says might break me. “Are you alright?”

Without even looking at his face I knew he was worried, and it made me nauseous for some odd reason.

“I’m fine.” I said blankly, not turning around to face him. “Everyone dies in the end. And this is much more better than when she was suffering in that sickening hospital room.”

He didn’t answer.  I kept talking anyways.

“’Sides, she wouldn’t want us to be sad. If anything, she’d still want us to smile even at her funeral because that’s who she is, right?”

I looked away from the black, ornate coffin carrying the corpse of my sister, the feeling that I dislike creeping on me like vines, ready to pull me under.

It isn’t depression. It isn’t even sadness nor is it loneliness.

It’s betrayal

Cold, bitter betrayal was what I felt towards my sister who was now dead inside a coffin,

She promised she would fight, that she’d survive.

That she’d stay.

She promised me.

She promised me.

She lied.

And how dare she.

The One That Fits Right In

Click here to follow the links to my new story.


 The One That Fits Right In. 

Book 1: A New Life


 .https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-1-825966073

 .https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-2-825966322  

.https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-3-825966426  

.https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-4-825966532  

.https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-5-825966688

 .https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-6-825966902  

.https://www.deviantart.com/jrechani18/art/The-One-That-Fits-Right-In-Chapter-7-825966992

Finally.
image

I saw it. and finally, It’s done. Wala ng pwede pang ipangamba. Wala ng iisip isipin pa.. Hindi ko alam kung ano ba talagang kailangan para dumating sakin tong puntong ito.

Nakita ako ng mama ko, nung mga pagkakataong hindi ko magawang itapon o sunugin o punitin man lang lahat ng nasa akin, sa pagiisip na hindi non maiibsan ang sakit. At totoo, sabi sakin ng mama ko “Hindi ka ba naging masaya kaya mo sisirain yang mga gamit na yan?” huminga ako ng malalim at tinanggap ang katotohanang naging sobrang saya ko nga. 
-
Hindi ko pa rin naman maiwasan na makibalita. kahit minsan. Pero ewan ba, nung nakita kong wala na yung tungkol sakin sa page nya.. para akong bagong silang na bata. Hindi ko maisaysay sa salita yung nararamdaman ko. Masakit pero Kakaiba. tanging nasambit ko nalang “Mama, finally. Hindi ko na kailangang magtapon ng alala. Nagawa na nya.” 

Book ended. 

Welcome :)

Dear

Assalamualaikum, Tumblr Kesayangan. Yang dari kemarin di janjiin bakal diisi tapi belum keisi juga. Finally, terisi ya sekarang. Congrats
Kebetulan sudah lama punya lapak seperti ini. Dulu sempat menduakan tumblr dengan blogspot. Tapi pada akhirnya sempat vakum selama satu tahun untuk beberapa sebab. Setelah dipikir lagi, sepertinya untuk ruang berbagi cerita, saya nobatkan Tumblr sebagai tempat yang tepat. (dua postingan pertama itu, hasil mood saya tahun lalu menggoreskan tinta di tumblr, hehe) Bisa diatur keformalan dan tidaknya. hehe. Ini juga bukan ditujukan untuk monetisasi, ya. Ini cuma cerita kehidupan yang suka rela dibagi.

Saya juga nggak menjamin akan banyak orang yang membaca, sih. Tapi..semoga siapapun yang mampir ke tempat ini, akan memiliki kesan dan mendapatkan refleksi kehidupan setelah membaca. Amin

Kalo ditanya motivasinya apa menulis disini?
Motivasinya itu pengen mengabadikan kenangan. Separuh kehidupan saya ada pada tulisan. Dan kalau sudah menulis, lupa waktu karena keterlaluan. Buku dan pena itu suka saya ajak ngobrol. Suka saya omelin juga kalau lagi marah. hehe.
Pengen menyampaikan kesan-kesan terbaik untuk orang-orang yang sudah bersedia hadir dalam kehidupan saya. Mereka yang begitu setia dan selalu mendoakan dengan tulus kehidupan saya. Bukan hanya keluarga, tetapi Sahabat dan Guru-guru terbaik saya. Dan pastinya, mereka semua juga Guru Kehidupan saya selama ini. Bisa jadi, nanti akan banyak surat-surat yang saya tulis sebagai pengobat kerinduan. Kalau mau request, juga bisa 😊. Haha, sok-sok an ya saya, emang siapa yang mau merindukan? Ya Bapak Ibu saya pastinya, mbak saya yang super killer, keponakan saya yang super imut, dan Sahabat saya yang super duper ngangenin.

Motivasi lainnya, bukan hanya manusia terbaik yang ingin saya kenang. Tetapi pelajaran kehidupan, proses penghayatan, dramatisnya kenyataan, sepertinya bisa saja saya ceritakan. Meskipun saya tahu, kalau tidak semua yang saya punya dapat saya bagi kepada orang lain. Tidak semua yang saya alami dapat diketahui orang lain. Tidak selamanya juga cerita saya didengar orang lain. Sekalipun itu berupa kebahagiaan. Hanya saja, terimakasih jika mengetahui berbagai hal yang membahagiakan lalu turut serta mendoakan. Atau mungkin yang mendengar tujuan kedepan, semoga saja ikut mengaminkan doa-doa yang saya panjatkan.
Saya cuma ingin hidup penuh harapan. Kan berharap itu gratis. Mimpi juga bebas. Siapa tahu kan, Malaikat berbaik hati mencatat lalu mengajukan kepada Allah. Allah nggak pernah minta persenan. Jaminan kita juga hanya doa dan usaha. Apa lagi kalau bukan itu?
Kita kan manusia, tugasnya ya menghamba..
Kepada siapa? ya kepada yang maha Kuasa..
Inget aja yuk, menghitung hari usia kita semakin berkurang. Kalau dihitung-hitung pasti lebih banyak dosanya daripada ibadahnya. (itu saya) insyaAllah yang membaca ini, orang-orang yang selalu di Naungi Rahmat Allah. Dan semoga Allah selalu mengampuni dosa-dosa kita semua.

Kenapa harus sembunyi di Tumblr? atau kenapa nggak promosiin tulisan?
Ya ini saya cantumkan kok di bio instagram. hehe. nanti, kalau berkenan baca ya tinggal klik aja. Kalau ndak berkenan ya, ndak maksa. Saya ndak suka maksa orang heheh. Terus juga, nanti kapan-kapan kalau saya hapus link nya dari instagram, jangan protes, ya. haha. Kalau mau baca yang terbaru tinggal minta link aja sama saya. hehe. Intinya fleksibel aja. hehe..

Saya mau menjelaskan kenapa memakai kaktus sebagai gambar utama. Kaktus itu penuh filosofi. Filosofi terdepannya kuat, dan tahan banting. Justru barangsiapa membanting wkwk, atau menyakiti.. dia yang akan sakit sendiri. Berani sama kaktus? hehe.
Bukan begitu maksud saya, nanti saya dikira galak kaya kaktus kan repot. Setidaknya, apa yang kita suka itu punya filosofi untuk menjadi patokan kehidupan. Seperti halnya kaktus. Kalau dengan filososinya saja kita bisa terinpirasi, lalu mengapa tidak mencoba meng-aplikasikannya terhadap kehidupan? nggak salah, kan?
Hidup memang harus begitu. Batuan terjal itu biasa. Musibah, cobaan, kekurangan, itu semua biasa. Mana ada manusia yang sempurna..
Semuanya sama. Punya kekurangan yang kian hari perlu ditambal dan diperbaiki. Teruus saja begitu. Sampai suatu hari nanti Allah memanggil kita untuk kembali.
Jadi, semoga kalian yang membaca ini.. juga senantiasa diberi kekuatan untuk menjalani kehidupan, ya. Amin. Saya doakan kok. Semoga apa yang saya tulis juga berkah untuk kalian yang membaca. InsyaAllah doanya akan kembali juga pada yang mendoakan.

Nanti, mohon maaf juga ya.. kalau saya bergonta-ganti bahasa. Atau mungkin, EYD nya tidak tepat. Suatu hari saya akan membuatnya menjadi bahasa yang saya suka. (ya paling mentognya bahasa jawa.. hehe nggak mungkin bahasa Prancis, soalnya saya juga nggak bisa. Eh bukan nggak bisa, belum bisa soalnya belum belajar. Doakan ya, saya mau belajar juga kapan-kapan kalau moodnya tinggi dan keinginannya kuat hehe)
Jangan kaget, kalau suatu hari saya menulis dengan bahasa renyah se renyah-renyahnya. Atau bahkan formal se formal-formalnya. Tergantuk topik dan irama hati.. ihihi.
Anggap aja, saya ngobrol dengan para pembaca..
Dibikin tenang, jangan gusar. Saya bukan manusia menyeramkan, kok. hehe

Sudah ya.
Saya takut kalian bosan kalau kepanjangan di pembukaan.
Di pembukaan sudah bikin ngantuk, besok kalau terbit tulisan terbaru malah udah pada tidur.. hehe.

Terimakasih atas perhatiannya.
Semoga membantu kita semua untuk merefleksi diri di kehidupan selanjutnya.
Amin.
Waafaqana Allah :)
Wassalamuálaikum warahmatullah wabarakatuh.
Salam Hangat saya untuk para pembaca, yaa..
Bumi Allah, 30 Desember 2019.

youtube

New Story + ICON + Échale | “3D Printed Housing for Those Who Need It Most”

I just hope this isn’t too good to be true.  

instagram

*Slow Down Speed Up*

“Slow Down Speed Up is a story 📖 about self expectations and over estimations 🙅🏿‍♂️, and how sometimes these practices can lead you to big disappointments🎭. You know they say; "Pride comes before a fall”, needless to say I have had more than a few stumbles 🙇🏿‍♂️ and I stayed on a prideful cliff. After about two good fall offs I started taking notes 📝 lol… I learned that your not always going to hit every shot ⛹️ that you take, but you gain nothing by not taking any. When I started rapping in 95 it was just a hobby, by 99 I knew I wanted to create something for others to enjoy. That’s exactly what I do everyvday, and there was no shortage of spectators telling me what they think I should do (Slow Down, Speed Up). I met a lot of people made tons of unrecorded strides and shook a lot of hands and though I never made it big it’s still a great story to tell…“

Reign Supreme🤴🏿

🙏🏿#newstory #hiphopartist #hiphoplegend #hiphophead #hiphopaddict #djs #kendricklamar #jcole #chicago #atlmusic #atlanta #nyc #newyorkmusic #brooklyn #cali #california #themitten #motown #rapmonster #rapgod #audiomack🙏🏿
https://www.instagram.com/p/B24Egm_AGJX/?igshid=ygnzb4ffuvmt

Made with Instagram
Introduction

Having started writing for around 13 years now, I never really tried to show my stories to the public eye. I’ve had friends and family read them but nothing more. Opening this blog is a huge step for me and I hope you will enjoy the trip that I want to take you on. My world is full of magic, suspens, love and laughter and you are all welcome in it.

Thank you,

Lun.e

Yo, my peeps! It has finally arrived! The rewrite of my PFM series has finally been released! It took a little longer than I thought but I got it out and I will hopefully be posting a chapter a month but that isn’t a guarantee. I have been working on a secret project that won’t be ready for release for a little while, but so far, I think it’s some of the best writing I’ve done in a while. So, I hope you all enjoy the new series: Pokemon Fire Mario: Behind the Portal. Production on the first chapter has already started, but I don’t know when I’ll release it, hopefully by next month, maybe sooner if schoolwork doesn’t get in the way, but I hope you all enjoy and I will be releasing teaser images and… I guess trailers, though in word form… Huh… Anyway, I hope you enjoy and I’ll post again soon. Dragon Out!

Link to story: https://www.fanfiction.net/s/13383899/1/Pokemon-Fire-Mario-Behind-the-Portal

instagram

“We don’t take photographs, we make it.”
PC: @filamintmediaworks
Edit & Motion: #filamintstudios

#motionpicturefx #newstory #newpost #creativityfound #firepaintingphotography #creativephotographer #beautifulshot #imaginary_art_ #mumbaiphotographer #clickedbyme #filamintmediaworks #motionposters #artofphotography #indianphotographyhub #bestportraitsindia #photographyatclickersadda #clickindiaclick #followforfollowback #likeforlikes #shoutouts4free #comment (at Mumbai, Maharashtra)
https://www.instagram.com/p/B0dQzqfnwVN/?igshid=vmx93ygilveg

Made with Instagram
Menjadi Seorang Istri

genap 15 hari aku menjadi seorang istri, masih aneh dan butuh banyak penyesuaian. Jika dulu aku hidup di zona nyaman bersama keluargaku (Ayah, ibu dan adek) kini aku harus berbagi waktu.

yang benar dan salah masih abu-abu, aku butuh bimbingan menjadi seorang istri yang baik, yg sholehah, yang di ridhai Allah. Kadang aku menolak keluar dari zona nyaman dan ingin tetap disana. Tapi sekali lagi, aku tidak bisa egois hanya memikirkan kenyamanan dan keinginanku.

aku harus bertarung dengan jutaan perasaan sedih, kacau, galau atau lainnya. Dan berpegangan hanya pada keajaiban tangan Tuhan. Aku yakin, Allah tidak akan salah menuntunku berjalan. Memberiku yang terbaik meski aku kerap menolaknya.

Mungkin aku kurang bersyukur, atau Allah memang sengaja mengujiku untuk menghapus semua dosaku. Aku hanya ingin berbaik sangka pada-NYA.

semoga aku dan semua orang yang kusyangi, mendapat keridhoan hidup. amin.

Smiles in the Dark: Part 1

“Kenneth Odon Taxus and Emberly Seraphine Taxus were loving parents who will be greatly missed by all who knew them,” said the pastor solemnly as the two caskets were lowered into their respective graves.

Ramona felt someone bury their face in her black dress and looked down to see her sister crying. She held her younger sister close as tears ran down both their cheeks. Sobs could be heard from everyone in attendance. Even the pastor was blinking back a few.

But then, suddenly, silence. Ramona looked up in shock and saw the two caskets in flames. Piles of ashes were now where people had once been. She looked where her sister had been to see another pile of ashes.

“No!” Mona screamed as she awoke in a cold sweat.

She glanced around the dark room, breathing heavily. It was only a dream, wasn’t it?

“Winnie? Winnie?!” Ramona whispered, still a bit worried from her nightmare.

“What?” A sleepy voice answered. “Is it time to wake up?”

“No, Winnie, I was just checking something. Go back to sleep.”

Ramona listened as her younger sister went back into a steady pattern of breathing and released a breath she hadn’t even known she’d been holding. She supposed she should’ve been used to that nightmare by that point. It’d been appearing every night since the fire, and she just wished it’d stop. She hadn’t had a good night’s sleep in months.

“Goodnight, Winnie.” Mona whispered, sitting up and leaning her head against the wall.

It was going to be a long night.