Posts on Twitter:

Surprise: Your New is Really


































"Decide whether you’re better to play it safe as a rule-taker or if it’s time to take the plunge and join the rule-breakers." . . .



























Posts on Tumblr:

Worrying about the competition, is like worrying about an impending train. You can either watch in terror as the train runs over you or you can proactively step out of the way.
—  Oscar Auliq-Ice
instagram

#socialmediamarketing #marketing #digitalmarketing #socialmedia #seo #business #branding #entrepreneur #marketingdigital #onlinemarketing #contentmarketing #marketingtips #advertising #smallbusiness #startup #entrepreneurship #follow #like #webdesign #marketingstrategy #instagram #success #design #socialmediatips #hustle #graphicdesign #sales #instagood #love #DANIELBRUMMITT (at Downtown Royal Oak)
https://www.instagram.com/p/Bt98icxADvh/?utm_source=ig_tumblr_share&igshid=t0p9zm7g5ria

Made with Instagram
youtube

Viral Video Secrets | Jonathan Creek | Tube Life S02 * E40 on Puša Studios!

TODAY 7 PM EST / 11 AM Melbourne, Australia
#livewithpusa
What is a recipe for a viral video? What makes people watch and share a video YOU create? ⚡️ GO viral tonight with viral video creator, journalist and keynote speaker Jonathan Creek on YouTube!
Click on a link in a comment below to set reminder / watch live or in replay 👇
https://youtu.be/X40H0McZsvs

Venom, czyli jak zrobić reklamę.

Nie jest niczym nowym, że odbiór filmów przez publiczność, a zwłaszcza bazę prawdziwych fanów, często różni się od planów studia. Rzadko kiedy mamy jednak do czynienia z sytuacją, w której studio potrafi tę rozbieżność dostrzec i wykorzystać w taki sposób, w jaki zrobiło to Sony z filmem Venom.

Zacznijmy od tego, że Venom to część Uniwersum Marvela, uniwersum, do którego Sony ma jedynie skrawki praw. Prawa do historii Marvela podzielone były na trzy części - Fox posiadał X-Men i Fantastyczną Czwórkę, Sony Spider-Mana, a Marvel Studios pozostawiło samym sobie historie związane z Avengers, które stały się słynnym Marvel Cinematic Universe.

Sony starało się jak mogło. Z jednej historii o Spider-Manie zrobiło trzy filmy, a potem, z braku praw do innych historii, kolejny raz dwa filmy. Ostatecznie Sony zgodziło się nawet na współracę z Marvel Studios, co doprowadziło do pojawienia się Spider-Mana w MCU.

A Sony? Sony wreszcie zrozumiało, że ich prawa mają większy potencjał niż sam Peter Parker i postanowiło wyprodukować coś bazującego na innych postaciach. W tym roku ukazał się Spider Man: Uniwersum, który choć znowu pokazywał Petera Parkera, skupiał się na Milesie Moralesie, a także film, w którym Spider-Mana w ogóle nie było: Venom.

Keep reading

instagram

New album dropping soon!!!
#Pitorro-Mamajuana-Guaro
#sneakpeak #albumcover #newmusic #pitorromamajuanaguaro
#musicvideo#hiphopmarketing #youtube #marketing #Musicbrand #newmusic#newartist
#Hiphop #hiphopculture #rap #Trap #gangsta #atlanta #miami #newyork #losangeles #colombia #puertorico #Dominicanrepublic #entertainment #media #lifestyle #style#worldstarhiphop #hollowz #sixseventeen

https://www.instagram.com/p/BtjwnSPD7li/?utm_source=ig_tumblr_share&igshid=2702yzmy1zzt

Made with Instagram
instagram

Find my #youtube #channel Miss Bells to find out how #tailopez and #garyvee #inspired me. #missbellslucky13 #MissBellsUniverse #motivated #driven #creative #marketing #strategy (at Oneco, Florida)
https://www.instagram.com/p/BtjtnOiFIOI/?utm_source=ig_tumblr_share&igshid=m48ee2w85d5z

Made with Instagram